4 juli 2006 14:48Zijn er nog andere leuke themaparken dan Euro Disney? Ik ben daar dus al vier keer geweest, maar denk dat er nergens meer zo'n leuk park is als dat. Zo'n apart sfeertje!
DE DOLLE MENS Artiest DDM 4 juli 2006 16:22hee lieverd een weekendje fantasia is ook leuk hoor en anders een dagje efteling daar gebeuren wonderen doei
DE DOLLE MENS 4 juli 2006 16:24ga je naar decibel das een eindje rijden voor je misschien tot dan ciao
19 juli 2006 08:57Ach, maar dat is het wel waard hoor! Maarre, is drievliet, hellendoorn, dat soort parken ook leuk? Of kun je beter naar t buitenland gaan voor leuke pretparken?